Monday, May 16, 2011

Praktisk eksamen - passed!

Skriver på norsk:P


Besto praktisk eksamen i dag! Er så glad, har vært så nervøs at jeg ikke har fått sovet engang. Men nå kan jeg endelig slappe heeeeelt av! Så herlig! 


Så om eksamenen...kom opp i Subkutant injeksjon og Fowlers leie! Det creepy'e er at jeg leste en blogg hvor en student hadde akkurat kommet opp i disse to temaene! Coincidence at jeg også kom opp i akkurat det samme0.o Og jeg øvde ganske mye på opptrekk hjemme, og leste mye om det også..kanskje det var tegnene på at jeg kom til å komme opp i dette o.0


Må innrømme at jeg ble redd da jeg fikk Fowlers leie, følte meg ikke veldig trygg på det. Men heldigvis hadde jeg øvd på dette før, så det gikk greit^^ Og sensoren var veldig grei! Var veldig nervøs i starten da jeg skulle fortelle om alt jeg kunne om temaene, men ble bedre da jeg skulle utføre dem...roet meg mer ned daxD 


Må også si at denne type eksamen ikke var så ille som jeg trodde. Har aldri vært god i det praktiske, bare teoretiske, men det gikk bra her! Kanskje sykepleie er noe for meg allikevel^^??

No comments :

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...